Regulamin

Strony internetowej milainsulina.pl

§ 1

Definicje

  1. Dietetyk/Sprzedawca – Milena Bator, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Mila Insulina Milena Bator, Cicha 6, 55-114 Ligota Piękna, NIP: 9151830365;
  2. Klient/ Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
  3. Konsultacja dietetyczna – usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie od Dietetyka porady dietetycznej. Usługa jest świadczona przez Dietetyka drogą elektroniczną, za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, w siedzibie Dietetyka, poprzez komunikator internetowy lub telefonicznie;
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej w postaci zakupu w Sklepie, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny;
  5. Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą;
  6. Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia – potwierdzenie zawartej przez Użytkownika i Sklep umowy o Udostępnienie towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika bądź Umowy sprzedaży;
  7. Produkt – Towary z elementami cyfrowymi bez nośnika, których definicja znajduje się w pkt. 11 poniżej oraz Towary, których definicja znajduje się w pkt. 12 poniżej;
  8. Produkt cyfrowy- produkt w wersji wyłącznie elektronicznej, co do którego ma zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta;
  9. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Dietetyka, dostępny pod adresem: milainsulina.pl/sklep/, za pośrednictwem którego Dietetyk prowadzi działalność gospodarczą, w tym w szczególności zamieszcza informacje handlowe lub oferty, udostępnia Towary z elementami cyfrowymi bez nośnika, Towary, a także świadczy usługi drogą elektroniczną;
  10. Towary z elementami cyfrowymi bez nośnika – dane, które są wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w określonym formacie, zawierające określone treści (w szczególności e-booki i indywidualne plany żywieniowe) przeznaczone do pobrania i odtworzenia za pomocą Urządzenia, które nie są zapisane na nośniku materialnym, udostępniane przez Dietetyka, na zasadach określonych w Regulaminie;
  11. Towary – rzeczy ruchome sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Dietetyka;
  12. Udostępnienie towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika – odpłatne udostępnienie przez Dietetyka, Towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika na zamówienie Użytkownika, które umożliwia Użytkownikowi nieograniczone w czasie korzystanie z Towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika przy użyciu Urządzenia, na warunkach określonych w licencji;
  13. Użytkownik to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która odwiedza Sklep lub dokonuje zamówień za pośrednictwem Sklepu;
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające: rodzaj i liczbę Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu w chwili składania Zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Użytkownika, stanowiące złożenie Dietetykowi przez Użytkownika oferty zawarcia Umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia za pośrednictwem Sklepu.

Niniejszy regulamin, zwany dalej “Regulaminem”, określa prawa i obowiązki Użytkownika oraz Dietetyka  związane z korzystaniem ze Sklepu, Udostępnianiem  towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika, zawieraniem Umowy sprzedaży oraz świadczeniem na rzecz Użytkownika usług drogą elektroniczną.

 

Adres Sklepu i dane kontaktowe:

adres internetowy: milainsulina/sklep/

e-mail: kontakt@milainsulina.pl

adres korespondencyjny: ul. Cicha 6, 55-114 Ligota Piękna

Umowa Udostępniania towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika lub Umowa sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Dietetykiem  zawierana jest z wykorzystaniem sieci Internet, w tym strony internetowej, za pośrednictwem której działa Sklep.

Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

Podstawowym środkiem porozumiewania się z Użytkownikami, w tym w szczególności komunikacji prowadzonej w związku z Zamówieniami jest sieć Internet, w tym w szczególności poczta elektroniczna. Dodatkowo  Dietetyk może komunikować się z Użytkownikami przy pomocy komunikatorów dostępnych na rynku, np. czat lub telefonicznie. Wszelkie pytania, zastrzeżenia i wątpliwości natury prawnej dotyczące Regulaminu lub praw i obowiązków Użytkownika lub Dietetyka związanych z korzystaniem ze Sklepu, Udostępnianiem towarów z elementami cyfrowymi bez nośnika czy Umowy sprzedaży, Użytkownicy mogą zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@milainsulina.pl. Odpowiedzi będą udzielane przez Dietetyka, bez zbędnej zwłoki, również za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego wysłana została wiadomość od Użytkownika.

Akceptując Regulamin, Użytkownik zobowiązuje się do jego przestrzegania, w tym w szczególności do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.

Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Użytkownika posiadania aktywnego i działającego konta poczty elektronicznej e-mail.

Regulamin jest integralną częścią każdej umowy pomiędzy Dietetykiem i Użytkownikiem, której przedmiotem są Towary lub  Towary z elementami cyfrowymi bez nośnika oferowane w Sklepie.

Informacje o Produktach, tj.  Towarach z elementami cyfrowymi bez nośnika lub Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu oraz reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną mogą być zgłaszane Administratorowi za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@milainsulina.pl lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie milainsulina.pl/kontakt/. Reklamacje dotyczące Produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień § 13 Regulaminu.

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych, świadczenia usług z zakresy planowania żywieniowego oraz suplementacji, a także współpracy dietetycznej online.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Dietetyka i Klientów.
  3. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie.
  6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Dietetyka jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia z Dietetykiem umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Dietetyk podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  4. Dietetyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Dietetyka o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  5. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@milainsulina.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Dietetyk będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4

Składanie zamówienia

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może skontaktować się z Dietetykiem.
  2. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności Autopay, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a Dietetykiem. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  3. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Dietetykiem może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    1. w przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
    2. w przypadku współpracy dietetycznej – umowa o świadczenie usług.
  4. W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Dietetyka co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Dietetyka. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Dietetykowi na podjęcie kontaktu z Klientem, Dietetyk udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  5. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Dietetyk nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.

§ 5

Współprace dietetyczne 

W ramach Sklepu, Klient ma możliwość zakupu:

  • Konsultacji jednorazowej;
  • Diety indywidualnej;
  • Współpracy miesięcznej BASIC;
  • Współpracy miesięcznej PRO;
  • Współpracy 3-miesięcznej PREMIUM.
  1. Kupujący opłaca konsultację lub współpracę, a następnie w ciągu 24 godzin umawiany jest dogodny termin konsultacji online.
  2. Termin konsultacji online należy ustalić w ciągu 30 dni od momentu zakupu wybranej formy współpracy. Jeśli Klient w tym terminie nie odpowie Dietetykowi na proponowany termin spotkania, konsultacja zostaje uznana za zrealizowaną.
  3. Czas wysyłki materiałów przez Klienta, to jest wyników badań, wstępnego kwestionariusza wynosi maksymalnie do 3 dni przed zaplanowaną konsultacją. W przypadku niedostarczenia materiałów w tym terminie konsultacja zostanie przełożona na inny, uzgodniony przez Strony termin.
  4. Dietetyk ma 10 dni roboczych od momentu odbycia pierwszej konsultacji na wysłanie Klientowi wszystkich materiałów, to jest indywidualnego jadłospisu, wytycznych, zaleceń dietetycznych i dotyczących suplementacji. Klient otrzymuje materiały na podany adres mailowy.
  5. W szczególnych przypadkach, termin wskazany w pkt 4 powyżej może ulec wydłużenia, o czym Klient zostanie przez Dietetyka poinformowany.
  6. Dietetyk posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i wykształcenie do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz posiada kwalifikacje do udzielania świadczeń zdrowotnych w dziedzinie medycyny.
  7. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez Dietetyka nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków. 
  8. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania planu żywieniowego i suplementacji przygotowanej przez Dietetyka. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem stanu zdrowia, a nawet życia.  
  9. Klient jest również świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia, stylu życia, przyjmowanych leków czy suplementów może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia. Dietetyk nie ponosi za to odpowiedzialności.
  10. Ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Dietetyk nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań przy stosowaniu danej suplementacji i sposobu żywienia, dlatego Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania.
  11. Wszystkie informacje dotyczące stanu zdrowia, które Dietetyk otrzymuje w trakcie współpracy z Klientem, objęte są tajemnicą bezterminowo i nie są przekazywane osobom trzecim.
  12. Dietetyk podejmuje współpracę z osobami pełnoletnimi. W przypadku Klienta niepełnoletniego niezbędna jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
  13. Klient ma prawo przełożyć wizytę na inny termin informując Dietetyka najpóźniej 48h przed zaplanowaną wizytą. Klient wraz z Dietetykiem ustalają nowy termin dogodny dla obu stron.
  14. W przypadku niespełnienia punktu 12 lub w przypadku niestawienia się na umówioną wizytę – wizyta przepada bez możliwości jej przesunięcia na inny termin oraz uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
  15. Jeżeli spóźnienie Klienta na umówioną konsultację jest większe niż 15 minut, bez wcześniejszego poinformowania Dietetyka – wizyta będzie traktowana jako zrealizowana. W wyjątkowych, losowych przypadkach będzie możliwość zmiany daty wizyty po tym czasie bez dodatkowych opłat, o czym zadecyduje Dietetyk.

§ 6

Dostawa i płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.
  2. Sprzedawca umożliwia dokonanie płatności online – tj. przedpłaty online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności, poprzez:
    • Autopay S.A z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy wynosi 2 205 500 złotych.

§ 7

Produkty elektroniczne

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak jadłospis online itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  3. W odniesieniu do jadłospisów online i innych produktów elektronicznych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie z postanowieniami §9.

§ 8

Newsletter oraz pozostałe nieodpłatne treści i usługi cyfrowe

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej i Sklepu realizuje Konsultacje, a także nieodpłatne Produkty (treści) cyfrowe i Usługi cyfrowe.
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe:
    a. umożliwienie Pacjentowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie,
    b. umożliwienie Pacjentowi złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji (usługa cyfrowa),
    c. dostarczanie Newslettera oraz tzw. prezentu za zapis (produkt cyfrowy).
  3. W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
    a. wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
    b. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy;
    c. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz się na newsletter”;
    d. następnie odszukać wiadomość email od Usługodawcy wysłaną na adres podany w formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
  4. Pierwszy Newsletter wraz z prezentem za zapis zostanie dostarczony  po wykonaniu przez Użytkownika newslettera czynności określonych w punkcie poprzednim.
  5. Umowa o dostarczanie Newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o dostarczanie Newslettera można usunąć poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w każdym Newsletterze. Każdą z umów Usługobiorca może również rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres podany w §1 Regulaminu.

§ 9

Prawa własności intelektualnej

  1. Dietetyk poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte w Sklepie oraz produkty elektroniczne objęte są ochroną z zakresu prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Serwisu należą do Dietetyka.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 10

Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł ze Dietetyka umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dietetyka o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według osobistych preferencji, to są indywidulne plany żywieniowe stworzone na podstawie współpracy dietetycznej.
  4. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  5. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Dietetyka o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 11

Odpowiedzialność za wady

  1. Dietetyk ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad.
  2. Dietetyk jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Dietetyka, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Klient może kontaktować się ze Dietetyka zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  5. Dietetyk ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  6. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów, bądź nieprzedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów, a także wyników badań czy też niestosowanie zaleceń podczas konsultacji dietetycznej.
  7. Konsultacja dietetyczna nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Konsultacja dietetyczna nie stanowi także działalności leczniczej ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o Działalności Leczniczej. Konsultacja dietetyczna ma charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję zdrowego stylu życia.
  8. Konsultacja dietetyczna nie zastępuje bezpośredniej wizyty u lekarza. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń dietetyka, na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem jakiegokolwiek programu dietetycznego, zasięgnąć porady lekarza. Dieta i suplementacja mają na celu procesu leczniczego czy też zdrowego trybu życia, nie mogą zastąpić Klientowi konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.

§ 12

Ochrona prywatności

  1. Dietetyk dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu było wygodne i bezpieczne dla Użytkowników, ponadto Dietetyk chroni prywatność Użytkowników kierując się odpowiedzialnością i rzetelnością oraz zachowując wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa. Dietetyk dba o dane osobowe Użytkowników, które przetwarza w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i standardami w zakresie ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych, w tym m.in. zasad przetwarzania, celów przetwarzania, plików cookies opisane zostały na podstronie polityka prywatności dostępnej pod adresem:

    https://www.milainsulina.pl/polityka-prywatnosci/


    § 13

Zmiany regulaminu

  1. Aby Użytkownicy mogli w szybki i łatwy sposób zapoznać się z treścią Regulaminu, został on udostępniony w Sklepie w formie umożliwiającej jego wyświetlenie w dowolnym momencie.
  2. Dietetyk zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z zachowaniem zasad określonych w niniejszym rozdziale.
  3. Zmiany Regulaminu będą miały zastosowanie do wszelkich spraw w nim uregulowanych oraz związanych z Zamówieniami złożonymi przez Użytkownika od daty ich ogłoszenia. Do Zamówień (oraz wszelkich spraw uregulowanych w Regulaminie) złożonych przed datą ogłoszenia zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie, w której Zamówienia takie zostały złożone.

§ 14

Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Użytkownika będącego jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 287 z późn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1360 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
  3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  • www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  • www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

    4. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej – możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
  • powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczne, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.
  • platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    5. Wszelkie spory, powstałe pomiędzy Dietetykiem a Użytkownikiem, który nie jest jednocześnie Konsumentem bądź Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, mogące wyniknąć na tle stosowania postanowień niniejszego Regulaminu rozstrzygane będą według prawa polskiego przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Dietetyka.
    6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 lipca 2024 r.